ליווי ותמיכה רגשי עבור משפחות החיילים והעוטף

עמותת הכל לחיילים מגייסת מטפלים לליווי ותמיכה רגשית ראשונית! 💙
נוכח המצב במדינה, עמותת הכל לחיילים התגייסה עבור משפחות וחיילים ומעוניינת להעניק להם ליווי ותמיכה רגשית ראשונית.

במטרה להמשיך לעטוף את משפחות החיילים והמפונים ולסייע ככל הניתן.
פתחנו מערך של מטפלים מוסמכים במגוון תחומי ליווי, טיפול וגישות אלטרנטיביות כגון – מיינדפולנס, דמיון מודרך, NLP, טיפול רגשי, טיפולים במגע, דיקור ועוד.

"תפקיד הלוחמים הוא להגן על הבית,
תפקידנו הוא להביא את הבית אליהם ולשמור על משפחותיהם"

ליווי ותמיכה רגשי

משפחות יקרות
במטרה להמשיך ולעטוף אתכם- משפחות החיילים והמפונים ולסייע ככל הניתן פתחנו עבורכם מערך מטפלים מוסמך במגוון תחומי ליווי, טיפול וגישות אלטרנטיביות, שיעניקו לכם 4 מפגשי ליווי ללא עלות!
כל מערך ההתנדבות בהתנדבות מלאה ונשמח להעניק לכם אוזן קשבת, תמיכה וליווי.

לתרום לחיילים ולמשפחות​

חיילים יקרים ומשפחות יקרות
אנחנו בהכל לחיילים דואגים לכם לכל ציוד שתצטרכו ומביאים את זה עד אליכם.
מוזמנים ללחוץ על הלינק המאובטח, למלא את הפרטים וניצור אתכם קשר בהקדם.

לתיאום הליווי מלאו את הפרטים הבאים

סוגי הטיפולים שאנחנו מציעים

NLP ודמיון מודרך – להתמודדות עם לחץ וחרדה
טיפול NLP נועד ליצור תבניות חשיבה חדשות במקום אלו האוטומטיות (ולעיתים – המזיקות). אחד הכלים המרכזיים המשמש לכך הוא השפה, הן המילולית והן הבלתי מילולית. השפה הזו יכולה להגדיר את האופן שבו אנחנו רואים את החרדה ואת מושא החרדה, ובעיקר דרכי ההתמודדות שלנו אית  הדמיון המודרך הוא חלק מרכזי מאוד בתהליך, והולך יד ביד עם ה-NLP

מיינדפולנס
שיטת תרגול מדיטטיבי הכרוכה בהפניית הקשב באופן מכוון ובלתי שיפוטי לחוויות ותופעות המתרחשות ברגע הזה. תרגול מיינדפולנס מסייע רבות בהתמודדות עם מצבי לחץ וחרדה

טיפול רגשי
שיטת טיפול בשיח או מגע או משחק המשלבת מגוון כלים להפחתת מתח וחרדה

טיפול באמצעות כלבים

טיפול ייחודי שנעשה באמצעות כלבים, במטרה לסייע לאוכלוסיות שונות להתגבר על קשיים ומגבלות, הן במישור הפיזי והן במישור הנפשי-פסיכולוגי.

הדרכת הורים

סיוע להורים כיצד להתמודד עם ילדיהם נוכח המצב הבטחוני במדינה.

טיפול רגשי לילדים ונוער

הטיפול הרגשי מסייע למטופל להוריד את המסכות וההגנות שהוא נושא עמו ולהעלות את הדברים שמטרידים אותו ללא עין שופטת, אלא מול עין מקצועית שיש לה הכלים ללוות אותו במסע לריפוי החלקים הכואבים שבו.

EMR

היא שיטת טיפול חדשנית להשגת הקלה משמעותית בתופעות כגון: חרדות ופחדים, טראומות, התמכרויות, התנהגויות אובססיביות, כאבים כרוניים, ועוד.

השיטה מתמקדת בהזזת העיניים בתנועות מסוימות באופן מבוקר, ומבוססת על התגלית כי יש יחסי גומלין בין פעילויות מוחיות מסוימות ובין תנועת אישוני העיניים.

צ'י קונג

היא אמנות גוף הוליסטית המבוססת על תרגילים פסיכופיזיים, המשלבת יציבה, תנועה, נשימה ומדיטציה כדי לקדם בריאות, רוחניות, איכות חיים וכן מיומנות לחימה. 

CBT

טיפול קוגנטיבי התנהגותי הוכח כיעיל בטיפול במגוון בעיות נפשיות. המטרה: לשנות דפוסי חשיבה בעייתיים שמזיקים לנו שוב ושוב.

טיפול זוגי

טיפול זוגי הוא תחום טיפול נפשי המתייחס לחשיבות הגבוהה של מערכות יחסים בחייו של האדם. מטרת הטיפול הזוגי היא לשפר מערכות יחסים רומנטיות ולפתור קונפליקטים בין אישיים.

EMP

הוא טיפול המתכנת את המוח על ידי תזוזת עיניים. הטיפול נותן למוח פקודה לעבד מחדש זיכרונות שליליות באמצעות תנועות עיניים וגירויים בילטרליים כך שהזיכרון יישמר באופן אחר שלא יפריע לתפקוד המטופל

תרפיה באמצעות צחוק ואלתור

התרפיה באמצעות צחוק היא האמצעי שאיתו ניתן להגיע למודעות אישית ולהתפתחות תוך שימוש בצחוק ובהנאה

דרמה תרפיה

טיפול בדרמה זו שיטה בפסיכותרפיה בה נעשה שימוש בטכניקות מתחום התיאטרון, המשחק והמופע כדי להביא אנשים להתפתחות אישית ובריאות נפשית.

נטורופתיה/ פרחי באך

נטורופתיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית הכוללת מגוון של פרקטיקות פסאודו-מדעיות שממותגות כ"טבעיות", "לא פולשניות", או מקדמות "ריפוי עצמי".

פרחי באך הינה שיטה הוליסטית, המאמינה כי לכל מצב רגשי שחווה האדם יש שורש רוחני שניתן להפיג על ידי תמציות פרחים.

שיאצו

שיאצו היא אומנות מגע אשר משלבת בתוכה מודעות וקשב לגוף כאשר המטרה העיקרית בטיפול היא הזרמת אנרגיה, הפחתת מתח ושיפור זרימת הדם בגוף.

טיפול במגע

טיפולי מגע הם דרך אפקטיבית מעולם הרפואה המסורתית, המסייעת בבעיות רפואיות שונות, מכאב ועד לטיפול בבעיות פנימיות וסטרס. הטיפול מסייע קודם כל בהרגעה של כלל המערכות ומסייע בהתמודדות מוצלחת עם הבעיה הרפואית.

חיפה
תל אביב
נס ציונה
רחובות
חולון

מתנות וטיפולים בחינם לחיילים ותושבי העוטף

בתי עסק מדהימים רתומים עבורכם! אנחנו כאן בשביל לעשות טוב